Alara123 Kızlar hem kokusu güzel hem kalıcı hem leke çıkarıcı bildiğiniz deterjan varmı ben dalinin sıvı olanını kullanıyorum ama normalde dalinin tüm kokularıma hayran olan ben ve yumuşatıcı kokusunu çok agır aldım ve üstelik leke çıkartmada iyi değil
Sedoa_ Alara123 eyüp sabri tuncerin kokusu çokzel ya ben çok seviyorum artık kendimize de kullanıyorum ama çok kalıcı diyemem
Aatamom Alara123 Uni baby kullaniyorum ben kokusu kalıcı bebek gibi kokuyor memnunum leke cikaricisida işe yariyor tavsiye ederim
Ikizlerinannesi27 Alara123 kesinlikle toz olarak roxy sabun tozu. Yumuşatıcı ise dalin düşler bahçesi yada bahar ninnisi en sevdigim üstelik aşırı kalıcı aylar önce yıkanan bile mis kokuyor. Her gören banyo yaptırdım sanıyor ha bide dalin bici bici kolonya mis😂
Sibola Ben üni bayb kullanıyorum çok güzel ama kakası değince sabunla biraz bekletiyorum tertemiz oluyor
Btlaras2 Alara123 green clean kullanıyorum doğduğundan beri. Çok memnunum kokusu fazla yok. Uzun süre daha kullanacak gibiyim.
Btlaras2 Dalinden uzak durun aşırı katkı maddeli. O mis gibi dediğiniz kokular bebekler için çok zararlı. İleriki yaşlarda astım nefes darlığına neden oluyormuş.