Oğlum 13 aylık ek Gıda ile arası zaten hiç bir zaman iyi olmadı 1 ay önce diş çıkardık iştah tamamen gitti. Dişi çıktıktan sonra 2 hafta iyiydi Şuan 1 haftadır sadece yumurta dışında hiç birşey yemiyor.😒 Yoğurt çok severdi muz tarhana çorbası vs. Şuan onları bile yemiyor. Vitaminsiz kalacak hasta olacak korkuyorum. Ağzının içini iyice inceledim diş vs yok Şuan görünürde. Bu bir sendrom mu geçer mi beni rahatlatın