Civcivlerim_ Kızlar saçımı tarasam da, tarak değdirmeyip elimle toplasam da aşırı dökülüyor. 7 aylık olduk, korkuyorum hiç saçım kalmayacak diye 🥲 sizler nasılsınız
Meteninanasi Civcivlerim_ benimde öyleydi bir sene boyunca çektim saçlarım boşaldı artık dökülmekten biri bana boyat geçer dedi gerçekten de boyattım o kadar azaldı ki anlatamam bazı saçlarda boya bakım etkisi yaratıyormuş
Civcivlerim_ Minbar hiç hatırlamıyorum ama belli bir süre sonra başladı ve şuan aşırı dökülüyor. Düşün dokunmamla saçim dökülüyor 🥲
Valtameriii Minbar 3.4.aydan itibaren başlıyo 1 yaşına kadar dökülebildiği kadar dökülüyo 🤣 1 yaşında kızım hala dökülüyo ne zaman durcak bilmiyorum
Valtameriii Civcivlerim_ emzirirkende sıkıntı bazı insanlar vicdanlarını rahatlatmak için hayır falan derse gülerim gerçekten kafa derinden boya direk kanına karışıyor çocuğada sütünden geçiyor kimyasallar ben kola bile içmedim 1 yaşına kadar boyada aynı şekilde kana karışan bişey bu zamana kadar çok boyatmış biri olarak söylüyorum
Minbar Valtameriii hamilelikten önce çok dökülürdu saçlarım, kızım şuan 1 aylık daha çok dökülür o zaman benimde