Doğum yaptım , iki çocuğumda da eve gelir gelmez banyo yaptım . Doktorum sadece bi krem vermişti duştan sonra kullan diye . Ve iyi kurula demişti . bana özel hastanede birşey yapıştırdılar . 1 haftada 3 kez yıkandım. Kendi kendine soyuldu gitti . Sonra her duştan sonra kremimi sürdüm kurulayıp . Yerinde izi bile kalmadı neredeyse çok şükür . Krem çok etkili