-huzur53- Doktorumuz bugün göbek fıtığı var dedi 51 günlük, önceki doktorumuz hicbirsey söylemedi çok şaşırdım . Bu durum nasıl geçer ? Bebeğim gazlı sürekli ıkınıyor. Doktor bir seneye kadar düzelir kendiliğinden dedi ama içim hiç rahat değil
eg_mom Merhaba bizde de vardı kendiliğinden geçti en fazla 2 yaşına kadar geçer demişti bize de doktorumuz
Yorgn -huzur53- hiç korkma canım bizim de olmuştu ne cok dr a gittik hiç ikna olamamistim en son ank hacettepe üniversitesi hastanesine gittik ordaki dr açıkca söyledi ve dediği gibi oldu 6aya kadr geçer dedi çok ağlatma gazına dikkat et dedi dediği gibi dikkat ettim 5.ayda geçti şükür.cok geçmiş olsun .para ile bağlama vs gibi tuhaf şeyleri yapma hiç sağlıklı değilmiş ayrca
Nacafa Tam ay olarak hatırlamıyorum ama 1-2 aylık falandı göbek fıtığı çıktı 5 aylık falandı göbeği normale döndü
Nacafa -huzur53- hayır hiç gazı yoktu benim bebeğimin. Zaten gazla alakalı olan bir şey değil bağırsaklar tam yerine oturmadığı için oluyor göbek fıtığı. Birde üzerine para vs bir şey katmayın bagırsakların birbirine dolaşmasına sebeb olabilirsiniz
MinikPandam_ -huzur53- kendi kendine geçiyor sizin hiçbir şey yapmanıza gerek yok. Bizim kız 5 aylıkken geçti. Sadece belli araliklarla bastırın içeri goçmuyorsa ya da etrafı morarmissa doktora gitmeniz lazım. Para bağla etrafını sar diyecek olanlar olur sakın yapma bağırsak dugumlenmesine sebep oluyormus
Hep-sevgiden -huzur53- benim oğlumda 52 gunlukken doktor çok beslemekten göbek fıtığı olmuş demişti 52 günlük 7 kiloydu neredeyse ama kendi kendine geçen tek fıtık göbek fıtığı demişti gerçekten geçti 5.aya kadar ama bizimki çok değildi sizinki nasıl bilemem ama geçer büyük ihtimalle
Hep-sevgiden -huzur53- neden olmuş dedi mi doktor ağlamaktan olabilir fazla beslemekten olabilir bizim gibi ama geçiyor merak etme cnm