anorganikanneeee evet bizde de var o setten severek yapıyor. Boyama sevmese de teşvik etmeye calisiyorum. Hamur oynuyor. Bazen kinetik kum. Okula gitmiyor ama okula giden aynı yaştaki çocuklar sayıları yazmayı öğreniyor galiba ben de cocukla ilgilenemiyor muyum geliştiremiyor muyum diye kendimi sorguluyorum surekli. Mesela sayilari ben yazıyorum aynısını yazmaya calisiyor ama tam değil tabi sıkılıyor falan. Mesela bir de puzzle yapıyormuş 5 yaş anaokulu grubu. Oğlum sevmiyor diye yapmıyordum ama biraz biraz yapıyoruz artık istediği kadar