Merhaba anneler oğlum 22 aylık genel olrak bizimle iletişimi çok güzel ama çevreyle yabancılarla hatta tanıdığı aile üyeleriyle bile pek iyi değil ilk çocuğum normal mi bilmiyorum mesela annanesine gidiyoruz ordaki oyuncakları getirip bana gösterir ama anneme göstermez böylemi olması lazım birde tanıdığı çocuklar hariç çocuklara çok uzak hiç yanlarına gitmez ben kaynastirirsam ufak ufak biraz ilgilenir parka gidiyoruz yaşıtları herkes sevecen sarılıp oynamak istiyor benimkinde hiç öyle şeyler yok genel olarak abi ve ablalarla daha iyi ama yaşıtlarıyla hiç iletişim kurmak istemiyor birde ekrana maruz kalmadı yanlız büyümedi hep kalabalığa aile üyelerine gittik hergun parklara disarilara goturudum kapalı yetişmedi ona rağmen böyle olması beni üzüyor normal mi sizce yapısı mi bu yoksa bı sorun mu var