tekbasimabakiyorum Yersek sağlık sistemi çok iyi iki haftadır aile hekimliğine verem aşısı gelmiyor. Zamanı iyice geçti başka nerede yapılır verem aşısı?
asrinhatasi tekbasimabakiyorum hemşirenizin numarası var mı? Biz sürekli irtibat halindeydik verem aşısı belli zamanlarda geliyor diye.
Beraninannesii tekbasimabakiyorum Tüm aşılarını üniversite hastanesinde yaptırdım sağlık ocağı 1.ci ay aşısını yapamam deyince biz birdaha gitmedik bile
Beraninannesii tekbasimabakiyorum Sosyal pediatri aşı ve izlem polikliniği var orada yaptırıyoruz aylık gelişimini de orada takip ediyorlar extra randuyada gerek yok gittiğimizde direkt alıyorlar birde. Sağlık ocağından daha mantıklı geliyor bana orası