Sadece scooter olan modeli aldık Almanya’dan orada çok uyguna geliyor fakat tekerlekleri ilk etapta yana doğru eğimli kullanmak gerekiyor onu bir türlü yapamadık. Dik olduğunda da yana yatma riski var hatta bi kez düştü o şekilde. Nasıl yapabilirim acaba ?