Cimcikbasan Bebis61 Ayda uyuduğu kadar uyuyordu hiç uyandirmadım ama kilosunu etkilemedi. Hatta ben de sizin gibi geceleri emmiyor zayıflar mi acaba düşünüyordum ama korkmayın kilo almıştı
endoplazmikretikulumiste 01012023 aktif olarak emip kilo almıyorsa sütünü kaliteli hale getirmen gerekir mesela ceviz filan ye kuruyemiş ye proteinden zengin beslen
Mervebthn 01012023 hiç kafanıza takmayın sizin yine iyi benim kızım 2500 kilo doğdu şuan iki yaşında 10 kıloyu daha yeni gördük benim kızım kılo alan bir bebek olmadı ama Allah’a şükür sağlığı yerindeydı o yüzden doktorum kafana takma dedi
Tugba_61 Benim bebeğimde zayıftı.Sütüm yetersizdi.Mama+meme devam etmeye başladık.Celia kullandım devam sütü olarak,kilosu yerine geldi.Sağlıkları iyi olsun önemli olan o.