designofflove avent biberon ayına göre uç alın derim. Ben aptamil conformil kullanıyordum ilk 3 ay gazlı bebekler için memnunduk yalnızca hızlı acıkıyor onu içince, emilimi hızlı. doktor da sonrasında hipp önerdi gaz sorunu bittiği için. şimdi hipp organic başladık onu da sevdi daha uzun tok tutuyor. Sütüm azalmasın die mama çok vermiyorum bol bol emziriyorum. önce emzirip arkasından mama veriyorum ve günde 2 kez; ayına göre 190 yazıyor ben 120 veriyorum öncesinde emdiği için. Umarım yardımcı olmuşumdur.