Kızlar sürekli yorgun halsiz hissediyorum emzirdiğim için bebeğim aslında 20 aylık bırakmayı düşünüyorum ama iki yaşı tamamlamak istiyorum hem vitaminim açısından önerdiğiniz bir multivitamin var mı kullanıyorum etkisini gördüm ve iyi geliyor dediğiniz