BurakAyaz Oğlum 4 aylık oldu asla susmuyor hıcbır seyle oyalanmıyor sureklı aglıyor çok yoruldum artık tecrubelerınızı paylaşır mısınız
Mlllke BurakAyaz Valla gerçekten benimde öyle sürekli ağlama uykuya zor dalma ama 4. Ayımızda başladı 4 ay 17 günlüğüz bu sürecin geçmesini sabırsızlıkla bekliyorum çok yoruluyorum inşallah bir an önce atak donemimiz biter eski duzenimize geri döneriz
Nihal-111 Ayda başladı 5. Aydayiz hala geçmedi bizim de. Uyku gerilemesi,uykuya direnme, sürekli kucakta durma isteği,kisa gündüz uykuları, meme reddi ben de bitmiş durumdayım hiçbir şey ise yaramadi
Tatlican BurakAyaz Vicol gaz damlasi kullanmistik iyi gelmisti ama heryerde olmuyor istanbuldan aldiriyorduk
Nihal-111 Mom_Asil evet 1 buçuk aydır böyle diyebilirim. Ne yaptıysam uykusunu düzene sokamadim aşırı direniyor. İnşallah sizin öyle olmaz
Mlllke BurakAyaz sürekli konuşuyorum aktiveler yapıyorum uyku düzenini hiç bozmadım kesinlikle uyku saatlerinde uyutuyorum zorlasa olsa böyle geçiyor
Elifsahann BurakAyaz kolikmiydi ? Benim kızım ağır kolikti, 5 ay 18. Gün bicak gibi kesildi ağlaması ama o 5 ayda neler yaşadım neler gaz damlaları mesajlar geçici rahatlatıyor tek çare zaman inanın geçiyor ❤️
BurakAyaz Elifsahann maalesef dedıgınız gıbı bende çok cektım gazdan dün bıır çay kaşığı papatya çayı verdım uyudu esım sok oldu yaptığıma çünkü vok karşıyım böyle şeylere