ezgiig Merhaba bebeğim şuan 7.5 aylık 2 haftadır bebeğim kurulu gibi gece 2 saatte bir uyanıyor bu süreçte işe de başladım bu durumu yaşayan var mı bu aylarda neden olabilir nasıl çözeceğim? Destekli uyuyor ama normalde 2-3 kere kalkardı geceleri
Ecrin4161 ezgiig canım aynen bende bu zamanlar yaşadım suan 8 ay 20 günlük beter haldeyim hem çok sık uyanmaya başladı hemde aşırı ağlayarak çok yıpranıyorum :(
ezgiig Ecrin4161 bir an önce geçer yani diliyorum ki geçicidir😢 yoksa ben ruhen sağlıklı kalamayacağım🥲
Mnlllll Ecrin4161 bizimki de öyle çok ağlıyor uyanırken neden böyleler acaba 9 a gircez ne zaman düzelcek bu saat oldu uyumuyor da