Aminem ben kimyasal geçirdim kan testinde gebelik çıktı sonraki gün adet oldum yani kimyasal gebelik geçirdim yani ne yapsanda bebek oluşmuyor adet kanamasiyla gidiyor hatta kan testi yapmasan farketmiyeceksin bile sadece adetin gecikti zannedeceksin