Bebeğim 8 aylık son zamanlarda kaka yaparken çok zorlanıyo katı şekilde yapıyo azar azar günde bi kaç kere yapıyo bu şekilde azıcık ama katı şekilde. Mamasına yada verdiğim yiyeceklere zeytinyağı katıyorum ama yine düzelmiyo. Acaba ek gıdadan dolayı mı kızlar fazla mı veriyorum? Sabah yumurta sarısı veriyorum bazen sade bazen tarhanalı bazen de vermiyorum mamasını içsin diye bu aylarda asıl ana öğünü mama olduğu için, sabah sadece mamayla başladığımda mamasını içiyo 120-150 cc arası sonra uyuyo saat 2-3 arası meyve veriyorum içine bebek irmiği yada muhallebi katıp birazda ceviz rendeleyip yediriyorum sonra uyumasına yakın yine mama veriyorum akşam saat 7 gibi bi kase çorba yanında bi çay bardağı yoğurt veriyorum ama hepsini bitiremiyo çoğu zaman. Çorbası da mevsimine ve ayına uygun sebzelerden veriyorum yani bu şekilde gidiyoruz yanlış mı yapıyorum fazla mı veriyorum ek gıdayı?? Siz hangi aylarda ne kadar veriyosunuz ve kaka sorunu yaşıyor mu bebekleriniz?