Kızlar eşim polis şarktan şarka geldiğimiz için şuan ki görev yerimizde bir yıl eksik yapıcaz 4 den 3 e düştü daha sonra genel bi düzenleme ile bizim bulunduğumuz ilçe 3 e düştü bizimde otomatik olarak 2 ye düştü Ağustosta bi sene olacak eşimde istersen seneye gidelim diyor. Memlekete yakın diye burayı tercih etmiştik sevdimde burayı iş olarak kolay insanları iyi terör olayları yok sajin herkes kendi halinde. Eşimde ilk sıraya memleketi yazalım gidelim diyor istersen düşün diyo ama çok kararsız kaldım siz olsanız ne yapardiniz