semma007 ;. 4. Aya girer girmez bizde de aynısı oldu. eyvah meme reddi sanırım dedim sonra karşıma bir video çıktı geceleri vs yani uykuluyken emiyorsa meme reddi değilmiş.ataklardan dolayı geçici bir süreçmiş.gerçekten de öyle oldu geçti 2 haftada çok şükür.yalnız bu süre bebekten bebeğe değişiyor bilginiz olsun diye söylüyorum.mememden iki fırt çekip çekiliyor ağlıyordu,tamam emmek istemiyorsan hadi biraz gezelim diyordum nebiliyim dikkatini dağıtıp sonra tekrar memeyi teklif ediyordum ve uyku aralarında emziriyordum.bence zorlamadığım için kısa sürede atlattık.siz de asla zorlamayın iki fırt çeksin sonra gidin mutlaka sütünüzü sağın.çünkü az eme eme süt üretimi yavaşlıyor süt hemen azalıyor.benim öyle oldu sağım yapa yapa azcık toparladım