Yasemin602 internetten karbonhidrat tozu alabilirsin canım. Ayda 4-5 kilo kesinlikle alırsın, ben bir ara Herbalife kullandım onunla 5 kilo aldım bir ayda. Ama şu an Herbalife çok pahalı olmuş. İsim vermek belki yasaktır diye site ismi veremiyorum ama sen karbonhidrat tozu bak, bir diğer ismi Gainer