Cindy_35 Eşimle evlilik yıl dönümümüze yoksul ülkelere kurban kesimi yada su kuyusu açtırmak istiyorum. çok şükür herşeyi mevcut alacak bişey bulamıyorum. Sizce nasıl bir fikir ?
minikoglummmmm Cindy_35 çok iyi bir şey kurban kesimi degilde su kuyusu çok iyi olur çünkü kurban yicekler bitecek ama su kuyusu öyle değil çok güzel bir sürpriz böyle insanların var olduğunu gördükçe gerçekten çok mutllu oluyorrum
Prenses-annesiiiii Cindy_35 ya ayıp olmazsa şey şu su kuyusu yaptırmanın fiyatı ne kadar bilginiz carsa eğer öğrenebilir miyim
seizetheday Cindy_35 her şeyi varsa özel bir şeyler yaparsınız ne bilim birlikte vakit geçirebileceğiniz bir organizasyon ya da bilmiyorum ben hiçbir şey bulamasam da özel bir yemek hazırlar ona kendini değerli hissettirdim
Cindy_35 Prenses-annesiiiii ülke ülke değişiyor. isterseniz 250₺ ile 142 kişi bağışlayınca su kuyusu açılıyor şefkateli derneği var instagram da güvenilir size video da atıyor dilerseniz bakabilirsiniz🙃
Cindy_35 seizetheday işte onu biz hep yapıyoruz canı sıkkın gibiyse çocuğu anneme götürüyorum yemek hazırlıyorum birlikte zaman geçiriyoruz yada o hadi çıkalım diyor bir anda hemen başka şehirlere gezmeye gidiyoruz
KubeyHatun Cindy_35 ülkemiz fasfakir artık. Keşke ülkemiz insanlarına yardım etseniz.. Önce en yakından başlanmalı bence.
Cindy_35 KubeyHatun ülkemizde kimseye güven kalmadı maalesef yok dediğimiz insanlar bizden daha varlıklı çıkıyor. Varlıklı olan insanlar daha da çok oldun diye kendini gariban gibi gösteriyor. Eli kolu tutuyor açım diye dileniyor çocuğum aç diyor bir kusurun mu var diyoruz hayır diyo çalış o zaman