Benim kızımda 3. Ayında hep ağlıyordu hiç kucağımada yatmıyordu kendini kaldırmaya çok çabalıyordu günde 5-10 dk geçmeden oturuyordu sonra gönlünü yapıyordum evde turluyorduk unutuyordu. 4 aylıkken doktora muaneye gittik o öğrenmiş zaten sizinki oturuyor destekli oturtun dedi bebe yatmaz aldım ama yine günde 30 dk geçmiyor Şuan 5 aylık kucağımızda gayet oturuyor desteksiz oturamıyor daha da bende fışfış yapıyorum ama 4.5tan sonra başladım kolları için falan zorlamadan