alerjikbebekannesi12 Oğlum 16.09.2020 de doğdu Şuan 12.5 kilo 90 cm boy doktor normal persentil değerinde diyo ama etrafımdaki herkes sinirimi bozuyor çok zayıf diyolar, ve hamileyim şuan çok etkileniyorum üzülüyorum….
nilinannesiiiiiii alerjikbebekannesi12 benim kızımda 10.09.2020 doğumlu 13 kilo, 93 cm ama bana çok zayıf geliyor çok üzülüyorum 😞
antropologanne alerjikbebekannesi12 Benim kizimin kilo ve boyu sizin yavrunuzdan yüksek, ama etraf banada zayif diyor. Çünkü istiyorlarki obez olsunlar, tüm gün ekmek yiyip tahıl beyin olsunlar. Bu böyle malesef. Doktorunuz en iyi bilgiyi verir ki zaten deĝer olarak normal sinirlarda. Hic bosuna güzel caninizi sıkmayın. 💜💐
Adaaa_ alerjikbebekannesi12 alerjikbebekannesi12 05.11.2020 kasım doğumlu oğlum 13 kilo boyunu bilmiyorum ölçürtmüyo çok zayıf eşortmanları belinden düşüyor.. Zühre ana Kids macunh ve balık yağını aldım bugün başladım umarım işe yarar..
Lalalac Benim kizim da 28.09.2020 dogumlu. 14 kilo 94 cm. Cok buyuk farklar yok sanki. Boyu uzun diye zayif duruyordur:)
alerjikbebekannesi12 Adaaa_ Kiss macundan bnde kullandım 3 ay boyunca çok bı fark etmedi doktorumuzds normal ekstra birşey kullanmaya gerek yok diyince bıraktım canım , inşallah sizde etki eder
livanurvealpinannesi61 alerjikbebekannesi12 kilo ve boy olarak gayet iyi. İnsanlar der canım benim oğlum 27 aylık 13800 gr 92 cm civarı yine kilosu az diyorlar doktor gayet iyi diyor.
Deb290818 alerjikbebekannesi12 içinizi rahatlatacaksa kızım 5 ay büyük oğlunuzdan 12 kg 91 cm 😀 çok kafaya taktım hatta sıyırmanın eşiğine geldim ama toparladım takmamaya çalışıyorum bi hastalıkşarı yoksa varsın öyle olsunlar🫣🤷🏻♀️
Dorukcugummm alerjikbebekannesi12 22.09.2020 doğumlu oğlum 12.500 kg 92,5 cm.Bana da cok zayıf diyorlar ama yapabilecegim bir şey yok🤷♀️