Kızlar normal diye okumuştum ama size de sorayım 2. Ay aşısı oldu ya koldan verem aşısı şu an 4.5 aylığız orası sivilce gibi olmuştu 1 aydır şimdi de hafif akıntı olmuş normal değil mi? Akıntı için erken ya da geç bir durum var mı? Sizlerin nasıl oldu kolu?