Kızlar bişey sormak istiyorum ,
4 aylık bebeğim var ve emziriyorum inanılmaz diş ağrısı yaşıyorum . Çocuğumu bırakcak kimse olmadığı için gidemiyorum dişçiye Şuan evde agumentin antibiyotik var . Bilgi sahibi olan var mı yada bu dönemde içen ? Herhangi bir yan etki yapar mı bebeğime