Bjk Merhabalar bebeğim 8.5 aylık, altta 2 disimiz çıktı. Kahvaltı tariflerinizi yazar mısınız? Çünkü ben ne hazırlayacağımı bilemiyorum :) lütfen bebeğinizin ayını da yazar mısınız:)
Zeyzeh2 Bjk ben ilk zamanlar bebek irmiği ve yulaf unu ile pekmezli muhallebiler yapiyordum sonra yumurta sarısını ekledim kahvaltısına deneme yanılma ile tarhanLı omlet yaptım muzlu krep yaptım Instagradan bu konu ile ilgili çok fazla sayfa var bakabilirsiniz aslinda
Sebusebu Bjk ben kahvaltıda hiç muhallebi türevi vermedim. Normal kaşar peynir (ince parmak sekilde) labne lor peynir ayına uygun veriyorsan omlet (ıspanak peynirli) ya da pankek verdim.
Sebusebu Bjk inek sütünü 1 yasından sonra kullanmaya basladım. Mesela yumurtayı bütün veriyorsan bi yumurta alabildiğine yulaf unu silme vay kasık karbonat elma suyu biraz su istersen elma suyu yerine muz ezip koyabilirsin. Ben hep göz kararı kafama göre yapıyordum. Tuz seker koymuyordum
Cheryyyy @Bjk ayrı tarifler var Malzemeler 1 YK yoğurt 2 -3 yk tam buğday veya başka un çeşidi 1 adet yumurta sarısı İsterseniz muz ezip koyabilirsiniz tatlandırmak için
Oztrkmn5 Merhaba uygulamanın bebek takibi yerinde tarifler dünyasında çok güzel tarifler oraya bakabilirsiniz