Merhaba kızlar 50 günlük bebeğimde kansızlık çıktı değeri 9 imiş kan damlasına başladık ve süt alerjisi olabilir dendi test verdik 1 haftaya çıkacak bende süt diyeti yapıyorum ama doktorum aptamil mama verdi bunu günde bi kaç kez kullanabilirsin aç olduğunu düşünüyorsan dedi ama bebeğimin kilo alımı normal şuan 4.700 kg sizce süt alerjisi olduğu için mi mama verebilirsin dediler sğt alerjisi olan var mı acaba mama meme şeklinde mi ilerliyorsunuz