Ben ilk günden beri aptamil kullanıyorum bir defa Sma kullandım hep kustu ve kabız yaptı. Aptamilden o konuda memnunum. İlk üç dört ay her ay bir kiloya yakın alıyordu şu iki aydır az alıyor tadımlara başladık bakalım nasıl gidecek. Bende burda bekliyim mama önerilerini 🌸