Kızlar 26 günlük bebeğim var emziriyorum iyi de emiyor şükür ama bitince göğüslerime bir ağrı giriyor sanki ateş düşmüş gibi nefesimi kesiyor böyle. Uçları da çok kötü yara zaten… Yaradan sızlıyor desem ikisi birden sızlamazdı tek göğüsü emince yetiyor çünkü. Aranızdan yaşayan var mı?