Ozlem14 3 buçuk aylık bebeğimin yorulunca bir gözü küçülüyor. 2 tane doktora götürdük birisi göz kapağı kısıklığı var dedi diğeri birşey yok dedi. Bu durum hakkında bilgisi olan ya da Ankarada iyi bir göz doktoru tanıdığı olan varsa yardım edebilir mi?
Denizanasi92 Ozlem14 benim eşimin doktoru var Ahmet akman. O glokom doktoru çocuklara bakıyor mu bilmiyorum ama çok iyi bir doktor. Onu arayıp öneride sorabilirsiniz . Türkiye’nin en iyi göz doktorları Ankara’da genellikle. Dünya gözde de Fatih karel var. Ona gitmedik ama o da iyi diye duymuştum