Gelecegimsin Kızlar oglum 3yasında hala kıyafetlerini roxy yada duru filan onlarla yıkıyorum kendi deterjanımla yıkayımmı yoksa böyle devammı edeyim bilemedm sizler ne zaman bıraktınız cpcuk deterjanlarını
-Ozge- Gelecegimsin şuan 17 aylık 2 yaştan sonra bebek deterjanını bırakıp kendi deterjanımızla yıkamayı düşünüyorum
livanurvealpinannesi61 Gelecegimsin mümkün olduğunca içeriği temiz deterjan kullanmak gerek. Kızım temmuz da 4 yaşına girecek doğal deterjan kullanıyorum. Bi ara normal deterjan kullandım rahatsız oldu aşırı.
Aalya Gelecegimsin 2.5 yaşında benimki de son 1 aydır bizimkinden kullanıyorum. Ama kaşınıyordq bazen kuruluktan mı deterjandan mı anlamadım. Sanırım ben onun deterjanıyla bir süre daha devam edicem.hassas ciltli kızım cunku. Siz de oyle bir sorun yoksa veya alım gücünüz yoksa kendi deterjanınızı kullanın. Ama alım gücü varsa da ayrı yıkamaya devam edebilirsiniz temiz içerikliler cunku