Evde yaptığım yoğurdu buzlukta saklayabilir miyim acaba yani bir kilo günlük süt aldım kaynattım probiyotik yoğurt mayasıyla mayaladım ikişer üçer kaba koydum bunun hepsi tüketemeyeceğine göre buzluğa atsam sonradan tüketirse Bi sıkıntı olur mu tadı kaçar mı ya da vitaminleri vs