Gzdeeee evet ne yazık ki atak haftasından kaynaklı oluyor bu uyku gerilemeleri, uykuya dalamama, ağlayarak uyanmalar. Özellikle 4.ay atağı dönem dönem uyku gerilemesi ve meme reddine sebep olabiliyor. Ama geçici bir süreç annesi bir kaç güne bebeğin normal düzenine geri dönecek.