fa_sena_y Kızım 7 aylık dışarı çıkarınca hiç yüzüme bile bakmıyor sesleniyorum ediyorum yok hep gözü etrafta sizin bebekleriniz de öyle mi normal mi böyle yapması?
Aslananne1 fa_sena_y evet benim oglum da 11 aylık disarda sanki ben yokum biri arabaya alıp götürse gıkı çıkmaz taki eve gelene kadar 🤣🤣
Aslananne1 fa_sena_y aynn zaten biz dışarı hastasiyiz günde iki defa çıkıyoruz bi öğlen bi akşam üzeri 😦 nasıl apartman girişine girdik çocuk anlıyor eve geldik ağlamaya başlıyor eve gelincede camdan bakıyor hep 🤣🤣🤣
Sekeranne4 Evet bizimkide oyle anca acıkınca meme dıye yanıma gelır esimde dıyo hıc bıyere gıdınce beni girmiyo dıyo 19 aylık bizimki