susbebekuyuyo nisrem Samsung kesinlikle önermiyorum. Lg aldım daha yeni kapasitesi olsun soğutması olsun çok memnunum
fazilet001 Benim dolabim Arçelik ama çok koku yapiyor ağzı açık bişey koyduğum zaman yemekler çok kötü koku yapıyor
nisrem fazilet001 benimde arcelik btn beyaz esyalarim 13 sene oldu ilk dolap fire verdi onunla baslayip marka degisikligi yapicam asla arcelik almam bidaha😞