Tazefasulyecik Acaba enfeksiyon kapmış olabilirmiyim 20. Günden sonra dikiş ağrım falan kalmadı şimdi 40ımdayım birden bir sızı oldu ve koku geliyor burnuma doktora gitmek istemiyorum evde ne yapabilirim ?
Lilybaby Tazefasulyecik koku enfeksiyona işarettir bi an önce gidip antibiyotik başlayın. Enfeksiyonu evde nasıl kurutacaksınız
Summerwine95 Tazefasulyecik aynısı oldu bol su içtim gün içinde sürekli çamaşır değiştirdim şükürler olsun geçti
Melisdalli Aslında ilk zamanlar koku olması normal gelen pis kandan dolayı. Bende de çok ağır bir koku olmuştu ama 40 gün kanamam bitince geçmişti koku. Geçmezse doktorunuza başvurmanızı öneririm