Ayse5100 her devlet hastanesinin farklı yaş uygulaması var. Mesela bizim burdaki 3 yaş altına yapmıyor. Biz özelde yaptırdık 6,5 aylıkken. İyi ki erken yaptırmışım diyorum şu an 1 yaşını geçti bez değiştirirken problem ya da altını açınca eli direk oraya gidiyor falan. Dönmeden yürümeden yaptırmak daha iyi. Bizimki anestezili olmuştu. Ameliyattan çıktığında ilk bir saat kötüydü anesteziyi zor attı çünkü. Bir kaç kere çişini yapınca ağladı ama öyle feryat figan değil. Ertesi gün sanki hiç ameliyat olmamış gibi normal haline döndü. Bir haftaya da tamamen düzelmişti ameliyat yeri