Gizem011 Anneler merhaba 6 aylik olduk ek gıdaya başladık ve ek gıdaya geçtigimizden beri mama iciremiyorum gece ağlıyor kalkıyor veriyorum ama içmiyor başına böyle bir durum gelen var mı acaba neler yaptınız
1Sedd14 Gizem011 benim oğlum 2. Ayda reddetti mamayı 3 ay oldu hala içmiyor neler çekiyorum bir bilseniz her yolu denedim her mamayı denedim içmedi zorla hep Allah kolaylık versin kaşıkla falan vermeyi deneyin
Denezmeh Gizem011 bizde de oyle olmustu biberonu degistirdim avent alistirma bardagi aldim onda icmeye baaladi tekrar
Oglusumunannesii 1Sedd14 ah bizde aynı şekilde goturmedigimiz doktor kalmadı endoskopi bile yaptırdık 4. Ayında mecbur eklere başladım hemde doyumluk bir tabak falan başka yemiyordu çünkü aç aç oturuyordu öyle. Meğer çocuk yemek seviyormuş. Bizim sürecimiz de hiç normal gitmedi ama yapacak bisey yok
Melmus Oglusumunannesii ne guzel en azindan yiyor benimki ek gidayida agzinda tutuyor zor yutuyor napcam bilmiorum haram oldu gunler mama ugras ek gida ugras😭
Oglusumunannesii Melmus kilo boy alımı nasıl peki? Bizim yemek yeterli gelmiyor tabi hala çok minik minik büyüyoruz
Oglusumunannesii Melmus tarhana çorbası deneyin benimkinin en sevdiği hatta tek diyebilirim bir de muz
Melmus Oglusumunannesii muzu sevmedi ki bebekmer sever aslinda tarhanayi normal mi yaoayim birz katimi olsun