22 aylık çocuğum cuma günü emzirmeden ayırmaya karar verdim çok düşkün dü memeye şuan ya gece ya sabah emziriyorum alışıyor yavaş yavaş ama süt nasıl geri çekilecek ne yapmam gerekiyor taş gibi oldu elimle sagdim biraz yumuşadı ama bu şekilde geri çekilir mi bilemiyorum siz ler nasıl atlattiniz bu durumu