annelik_delilik Arkadaşlar üstünde 2-10 yaş yazıyor ama 5 aylık bebeğime verdiler kullan alımıyım kararsız kaldm kullanan varmı ?
Bssraa2 annelik_delilik bn 3 aylık bebeğime kullandım doktora da söyledim bir şey olmaz dedi kendi doktorunuza sorun isterseniz
annelik_delilik Bssraa2 bugün yazdı doktorumuz zaten ama ecZanede bulamadm aradım doktor müsait degilmişti sekreteri 0-6 ay olanını alacaksınız dedi eczane öylesi yok diyor sizdemi 2-10 yaşı kullandınız dozunu nasıl kullandınız acaba ?
Bssraa2 annelik_delilik evet 2-10 yaş olanını kullandım bebeğim küçük olduğu için yarısını veriyordum ben bazen çok gazı olunca hepsini veriyordum gazına fayda eder belki diye çalkalayıp verin verirseniz eğer
hilaaldaban Bssraa2 yarı sabah yarı akşam mı veriyordunuz yarısını akşama kadar nasıl koruyup saklıyordunuz acaba