Bebeğim 9 aylık ve asla ayağını düz şekilde basmıyor her zaman parmak ucunda durur o şekşlde yürümeye çalışır normal mi? Doktora götürmeli miyim? 6. Ay kontrolünde doktora sorduğumda normal olabilir demişti ama hala düzelmedi ve hiç düz basmıyo korkmaya başladım