Kızlar bebegim bı kaç güne 9 aylık olacak içtiği mamayı icmemeye başladı(sma optipro).
Üst ön dişleri kabarmış ondan mı dedim ama mamasının içine Muz veya elma koyarsam onu içiyor, var mı başına gelen çözüm bulabildiniz mi, ben şimdi dut ve üzüm özü sipariş verdim bir kaç damla koyarım mamasına belki tatlımsı içmek istiyordur diye düşündüm meyve koyduğum da içtiği için. Çıkamadım isim icinden bir türlü