Hazal6454 ben kızıma thinkbaby kullanıyordum. 3 yaşında artık büyüdü diye mustelanın bebek güneş kremine geçtim. Bir de think baby bulması zor. Geçen yaz bir sabah bir kalktık çocuğun yüzü şişmiş. Eskimolar gibi gözler içeri kaçmış, yanaklar şişmiş. vücudunda da nokta nokta olmuş. Hemen hastaneye gittik. Doktor güneş alerjisi dedi. Bir gün önce de güneşte normalden çok kalmıştı ama 30 dk da bir krem sürmüştüm. Doktor mustela çok iyi değil bioderma kullanın dedi. Biz de bioderma aldık ve güneşe çok az çıkardık kızımı ama yine gözleri şişti. Kuzenim dermatolog ona sordum, o da güneş alerjisi olabilir dedi ama yine de bizi başka bir profesöre yönlendirdi. Bu arada normal zamanda da dışarı çıkarken krem sürdükçe hafif hafif gözleri şişmeye devam etti. sonra profesöre gittik, güneş kreminden olabilir dedi. Krem kullanmayın bir süre dedi. Gerçekten krem kullanmayınca güneşe çıksa da şilmeleri geçti. Sonra trukids markasını kullandım. O iyi gelmişti ama iki hafta önce kreşte sürmüşler, yine eve geldi surat şişik. Krem eski diye mi öyle oldu, yoksa başkasına krem sürüp bizimkine sürünce diğer kremden mi oldu bilemiyorm. Şimdi bir de badger ve siveno deneyeceğim. Onların da içeriği temiz.
Bu arda çok ilginç ama niveanınnın çocuk kremi de hiç alerji yapmadı. Onu bayağı sürdüm ve güneşte de kaldı ama hiç şişme veya döküntü olmadı. Ben deneme yanılma krem içeriğindeki hangi madde dokunuyor onu bulmaya çalışıyorum o yüzden arada başka kremler deniyorum.
Benim kızımda alerji yoktu ama hassas bir cildi var. Yoğun bir atopisi yok ama ara ara kuruyor cildi.