Karpuzlufistiksarma  Kızlar her kıyafet elbise, kumaş pantolon yda dar pça jean altına sizce bu nasıl olur. Özellikle bu renk seçtim çünkü herşeye bu renk gider dediler . Hafif topuk bişi arıyorum çünkü. Birde önü açıklarmi daha hoş olur yoksa bu mu ?
Show_must_go_on Karpuzlufistiksarma Bende aynı renk aynı model süet olanı var kurtarıcı her şey ile oluyor ☺️
maysa-19 Karpuzlufistiksarma hem yaza hem kışa uygun benimde var ama rahat değil ben rahata çok alıştım ondan bana rahatsız geliyor
Karpuzlufistiksarma Show_must_go_on peki bu biraz sivri burun hoş duruyor mu ben netten alıcam, önü yuvarlak bulamadım olanlarda 300-400 tl civarı
Show_must_go_on Karpuzlufistiksarma Benim aldığım mağazada tam dı yani değişmez sanırım mağazadan mağazaya ama ayaklar taraklıysa falan oynar kalıplar ucu sivri ya ☺️
Karpuzlufistiksarma Show_must_go_on işte yuvarlak baktım ama daha iyi olur diye fiyat çok yüksek , çok sık giyeceğim bi ayakkabı değil yazın düğünde nişanda vs neyse alayım deneyim evde olmzsa iade ederm teşekkür ederim
Karpuzlufistiksarma maysa-19 bende hep spora aliştm çocukla en rahatı o bunuda dügün nişan filan var onun için hafif topuk diye alıyorum
zeynepolurmu Karpuzlufistiksarma bende tıpatıp aynısı var giymediğim yer kalmadı aşırı rahat ve her şeyin altına gidiyor ☺️
ilon Karpuzlufistiksarma aynısı var bende çok rahat çok güzel ayakkabı kesin al bence hem dediğin gibi her şeye de gider rengi de hoş
Karpuzlufistiksarma askmoglum neyin modası var şimdi acaba ? Trend olan ne şimdi. Valla ben giymedim hiç ondan aldım hem hafif diye başka bişi bulamadım. Şeffaflar modaymiiş ama onlarıda ben beğenmedim
burjuvaanne Karpuzlufistiksarma cok guzel modeli sadece şeye takildim resimden mi oyle duruyor bilemedim ayakkabin ust kismi ile topuk yeri yakin renk degil gibi bayag renk farkimi var?
Karpuzlufistiksarma burjuvaanne bende siz deyince fark ettim :) bakalım gelince belli olacak. Nasıl olduğu:)
Tansukiz Karpuzlufistiksarma bu ayakkabı resmen kurtarıcı ama uzun süre ayakta kalmaması gerekiyor ön kısmı terleme yapıyor üstleri yara yapıyor. Ama herşeyin altına da oturuyor her dolapta olmalı bence
Karpuzlufistiksarma Tansukiz zaten 2-3 saatlik giyerim heralde dediğim gibi düğünde. Nişanda oda çok kalmayız zaten:) ama dikkat ederim çok teşekkür cvbnız için