Bizimde kan geliyordu badileri hep kan oluyodu çıkardığımda çocuk doktoruna götürdük k vit aşısı yapıldı ve krem verdi geçti ondan sonra bence sende götür anne karnındayken göbek deliğinden damar geçtiği için açık oluyo enfeksiyon kapma riski cok yüksek