Her çocuk başka mı oluyo acaba bilemedim bizim ağız içinde yara oldu bi o zorladı biraz 2 gün sürdü el ayak kırmızı nokta nokta leke oldu o bir gün sürdü sonra babasına geçti hatta normalde yetişkinlerde olmazmış da babası oldu onda da dediğim gibi nokta nokta leke bi de ağız yarası onun dışında bişi olmadı kaşınma su toplama falan hiç olmadı bi de vajinada falan hiç olmadı sadece el ve ayaklarında