Ygmrkara Merhaba sevgili annelerim kızım 8.5 aylık emeklemeye dair hiç bir çaba yok yüz üstü koyduğumda direk yatış pozisyonuna geçiyor. Yaşıtları emekliyor bizimkinde tık yok 🙄 kıyas yapmak istemiyorum her çocuğun gelişimi Farklı onuda biliyorum ama kafam takmadan duramıyorum 😣
Dondurmalikahve Ygmrkara Emekleme ile yürümenin hiçbir alakası yok her bebek emeklemiyor artı emeklemenin de farklı pozisyonları var
Nedirbuyani4022 Ygmrkara benimki de emeklemiyor evde yuvarlanarak geziyor 🤣ama ayağa kaldırınca oturmuyor koltuk kenarında duruyor öyle
Aslananne1 Dondurmalikahve benim oğlum sürünüyor böyle kurbağa gibi gidiyor Buda emekleme sayılır mı 11 aylik
MelekM1 Selam , evet bizde aynı durumdayız, kızım 8, 5 aylık ama emeklemiyor , emeklemek istemiyor gibi gözüküyor
MelekM1 Ama kafanıza takmayın bence bende o kadar takılmıyorum , belkide erken yürürler😊 bizimki zaten yürümek istiyor gibi gözüküyor , nereye tutunsa ayağa kalkıyor , ayakta durmak istiyor hep
Ygmrkara MelekM1 valla takmıyorum ama çevremdeki bebişleri görünce acaba bir şeyi eksik mi yapıyorum diye kendimi sorguluyorum 🤷🏻♀️
Ygmrkara Nedirbuyani4022 kız benimki bir yere tutunup kalkmıyor bile 😄😄 bolca oturup yatmak istiyor tembel 😅😅
Ygmrkara Deletedmom_61 benim kardeşimin çocuğuda sizinki gibi oldu tam ama işte içim rahat etmiyor 🤷🏻♀️
MelekM1 Ygmrkara Endişelenmekte haklsınız , bazen oluyor öyle düşünceler, ama bence her çoçuğun gelişimi farklıdır git gide düzelicek İnşAllah hepsi😊
Egiskom Ygmrkara Eksik ne yapabilirsiniz ki ☺️ Bende hiç emeklememişim, direk ayaklanmışım bir yaşıma doğru
Nedirbuyani4022 Ygmrkara kendi tutunmuyor ama kaldırınca oturmuyor bende kanepe kenarına getirip sürdürüyorum,😅
Denizoglan Ygmrkara hiç takılacak bişey yok canım benim oğlum 10 buçuk aylık emekledi 15 buçuk aylık yürümeye başladı her bebeğin gelişimi farklı
Ygmrkara Denizoglan işte biz anneler hemen her şey olsun istiyoruz ondan bu kadar aceleciyim 🥰 her şeyin bir zamanı var 🤷🏻♀️
Umutveannesi Ygmrkara oğlum 10 aylıkken bir anda emekledi. Hiç yüz üstü durmayı sevmeyen bi bebekti bende hiç emeklemeyecek diye düşünüyordum ama bi anda yapıyorlar işte. Şu an 1 yaş 10 günlük hala sürünerek emekliyor. Yürüme olarakta 8,5 aylıktan beri ellerinden tutarak bütün evi geziyorduk. Tam yaşına girdiği gün 10 gün önce yani koltuk kenarlarında kendi gezmeye başladı ama henüz tek başına adımlaması yok. Emeklemek bi gelişim basamağı değil içiniz rahat olsun. Hiç emeklemeden yürüyedebilir
Ygmrkara Umutveannesi çevrenin etkiside var aaaa 9 aylık olacak emeklemiyor mu sanki çok kötü bir durummuş gibi lanse ediyorlar tabi bende tedirgin oluyorum artık canı ne zaman isterse o zaman emekleyip yürüyecek miniğim 🥰
Denizoglan Ygmrkara aynen canım birde çevre baskısı etkiliyor insanı daha emeklemiyor mu daha yürümüyor mu darlıyorlar insanı
MelekM1 Ygmrkara Evet öyle , hem ben bizimkini emeklemek için yatırdığımda arka arkaya emeklemek istiyor hep 🤣