SelinLidya Merhaba Uzm.dr.nihalmadakbinboga instagramdan bakın isterseniz . İncirlide İstanbul Alerji Polikliniği var . Hem sevecen hem güler yüzlü doktor hanım . Oldukça da güzel ilgileniyorlar. Bizim doktorumuz kendisi. Belki fikir olur size de
Elifmirayneva Çok teşekkür ederim tavsiyede bulunan herkese.medipol mega da hikmet beye başladık çok iyi bir doktor
yaybebegi Elifmirayneva merhaba bulmanıza sevindim hikmet bey benimde aklımda sizin süt alerjisimiydi doktor alerji testi yaptımı nasıl ilerledi bilgi verirmisiniz?
Elifmirayneva yaybebegi evet süt alerjisi 4 aylık bebeğim alerjisi çok ileri derecede olmadığı için şuan tahlil istemedi diyete devam ediyorum 6.ayında tahlil yapılıp ona göre diyetimi açmaya başlıcaz
yaybebegi Elifmirayneva çok teşekkür ederim peki sadece süt ürünlerinimi yemiyorsunuz yumurta et tavuk tüketiyormusunuz?