Bebeğim şuan 6 aylık kundaksız asla uyumazdı 4,5 aylık olduğunda artık çok zorlanıyordum ben bağladıkça o açıyor ve yine de kundak istiyordu uyumak için resmen hiç bırakmıcak sanmıştım ☺️🫢 ama 4,5 ayı 1 hafta geçtikten sonra kendiliğinden bıraktı hiç bir şey yapmadım çünkü bi yöntemi olduğunu sanmıyorum 😁