Kızlar bir yaşında bir kızım var biliyorum henüz çok küçük ama malesefki biraz geçimsiz bir çocuk gibi mesela herkesin elindeki alıyor onlar vermeyince çok ağlıyor böyle oluncada çocuklar onunla oynamak istemiyo üzülüyorum
Ne yapmam gerekir çocuğumu paylaşımcı yapmak için aslında hamileyim 5 aylık kardeşi gelince belki daha paylaşımcı olur yada daha beter bilmiyorum