Hshsjshs meme bırakmayla çözülmüyor maalesef. Bu zamnalar bir meme sapıklığı oluyor, bu yüzden bırakmak isteyebilirsiniz bırakadabilirsiniz. Ama bütün dertler maleesef meme bırakınca bitmiyor. Belki başka bir sıkıntısı vardır. Sürekli ağlıyor, huysuzluk yapıyor ve sizi istiyorsa bir yeri ağrıyor olabilir. Ne zamandır böyle? Dönem dönem de huysuzluklar olabiliyor. 1-2 hafta sürüyor. Eğer uzun süredir böyleyse de ağlasada biraz biraz yaknuz bırakın. Oyun oynasın siz mesela mutfağa gidin birazdan geleceğim diyin2-3 dk durum. Peşinizden gelecektir ama sürekli sürekli yaparsanız yavaş yavaş süreyi arttırabilirsiniz. Son zamanlarda çok ekrana maruz kaldı mı? Tv telefon tablet de huysuzluk yapıyor. Uygun olmayan birşeye denk geldiyse olumsuz etkileniyorlar. Benim 4 yaşındaki kızım bile fazla çizgi film izlediğinde veya çok hareketli savaşlı kurtarmalı çizgi film izlese huysuzlanıyor. Hemen anlıyorum çizgi film fazla gelmiş. Uykusu da yine yatmadan önce ekran veyya fazla ışıklı oyuncak varsa gece uykularını bozar. Gece gündüz düzeni karışıyor. Küçük kızımda da 14-15 ay civarı gece uyanıp 2-3 saat uyutamıyorduk. Akşamları facetime telefonla konuşuyorduk anneanne ve babanneyele doktor bir süre yapmayın dedi ve gerçekten kesince 10 hünde düzene girdi. Tabii gece uyanınca da ışığı açmadık. Odada uyumaya devam ettik o kalktı yattı konuştu biz cevap vermedik. Sonra düzene girdi.